2013. augusztus 14., szerda

Nudisták a homokozóban



Ülök a Balaton part egyik strandján. Rekkenő meleg, körülöttem tikkadt napozók, a homokos parton pancsoló, homokozó gyerekek. A kép idilli, én meg nézelődök és gondolkozom…

Kis totyogós babák ülnek pelus nélkül, pucér popsival a homokban. „Szellőzik, aminek szellőzni kell…” „Hagy barnuljon a popsi is…” „Így könnyebb szobatisztaságra szoktatni…” „Annyira cuki, kit zavar…”- mondják.


Én meg csak gondolkozom: Szeretnék én fürdőruha alsó nélkül üldögélni a homokban? Esetleg Anyuka, Apuka szívesen tenné? Annyira meleg, annyira sok, valóban annyira kényelmetlen lenne egy csöppnyi  - akár  pamut – fürdőnaci? Én csak gondolkozom…

Aki gondolkozik:

Galla Kriszta
life coach, családpedagógiai tanácsadó
3 gyermek édesanyja


További szülőknek, nagyszülőknek szóló hírek, programok itt: www.facebook.com/ASZIFON 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése